Tuesday, August 27, 2019

نرم افزار سایت ساز حرفه ای چیست


آیا می دانستید در حدود 110 میلیون سایت در جهان با نرم افزار سایت ساز ایجاد شده است؟آیا می دانستید که این تعداد سایت روز به روز در حال افزایش است؟
در این مقاله قصد داریم تا  نرم افزار سایت ساز حرفه ای  را به شما عزیزان معرفی نماییم و از مزیت ها و معایب استفاده از این سرویس های جدید مطالب مفیدی را ارایه دهیم.
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ جهت ارایه خدمات و محصولات خود نیاز به وبسایت های اینترنتی دارند.


بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ بهترین راه فروش محصولات خود را از طریق اینترنت و ایجاد فروشگاه های اینترنتی می دانند.
اما نکته اساسی اینجاست که بسیاری از افراد هیچ دانش طراحی سایت ندارند و یا ممکن است در شرایطی سنی و شغلی باشند که یادگیری کدنویسی و طراحی سایت برایشان دیگر دیر شده و مقدور نباشد، در اینجا نرم افزار سایت ساز حرفه ای وارد عرصه می شوند تا با قابلیت های از جمله تنوع در قالب بندی و استفاده ی کاربری آسان به گونه ای که فرد با چند کلیک ساده خود وب سایتش را در بستر وب ایجاد می کند.

می توان گفت بگفت امروزه با وجود نرم افزار وب سایت ساز حرفه ای تمامی افراد در دنیای وب می توانند با هر سطح دانشی سایت طراحی کنند و فروشگاه اینترنتی خود را در سریعترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک راه اندازی نمایند.

در حقیقت اگر بخواهیم این سرویس را تعریف کنیم می توانیم آن را یک نرم افزار راحت و آسان برای طراحی سایت دانست که تعداد بسیار زیادی قالب پیش فرض برای شما طراحی شده است شمایکی از قالب های مورد علاقه خود را انتخاب می کنید.
 هر تغییری که نیاز داشتید در این قالب های آماده انجام می دهید و در نهایت سایت مورد نظر خود را در اینترنت بارگذاری می نمایید.خوشبختانه نرم افزار سایت ساز فارسی با مزیت های فراوان از جمله فارسی بودن و امکانات پشتیبانی 24 ساعته این امکان را به شما می دهد تا بتوانید وب سایت خود را در بستر آنلاین ایجاد کنید.


به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ی ما در مورد "سایت ساز ایرانی " را مطالعه نمایید.


ویژگی نرم افزار سایت ساز حرفه ای


تنوع در قالب و رنگبندی

طراحی مدرن و بروز

قیمت منطقی
رابط کاربری و تجربه ی کاربری بهینه به گونه ای کاربر وب سایت خود را در کمترین زمان ممکن می تواند بسازد


    شرکت هایی که سرویس های نرم افزار سایت ساز را ارایه می دهند معمولا از پشتیبانی خوبی برخوردار هستند پس اگر می خواهید یک سایت حرفه ای را طراحی کنید و نیاز به افراد با تجربه در زمینه طراحی سایت هستید می توانید از این سرویس ها استفاده نمایید.

     مزیت ویژگی های نرم افزار سایت ساز در این است که زمان زیادی برای طراحی سایت نیاز ندارید و شما بدون هزینه زیاد می توانید سایت خود را طراحی کنید.
    مزیت دیگر نرم افزار سایت ساز در این است که شما می توانید در هر لحظه و مکان سایت خود را ویرایش کرده و تصاویر و متن مورد نظر خود را قرار دهید و این در حالی است که نیاز به دانش کدنویسی و طراحی سایت نخواهید داشت.

    انواع نرم افزار سایت ساز

    سایت ساز به لحاظ کارکرد به دو دسته نرم افزار های آفلاین و نرم افزار های آنلاین دسته بندی می شود.
    در نرم افزار سایت ساز حرفه ای آفلاین کاربران در ssl ارزان سیستم خود یکسری نرم افزارهای طراحی سایت را نصب می کنند شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به تعداد بسیار زیادی نرم افزار طراحی سایت دست یابید.

    این نرم افزارها را نصب می کنید سپس سایت مورد نظر خود را در سیستم کامپیوتری خود طراحی می کنید در پایان یک خروجی از سایت خود تهیه می کنید و با خرید دامنه و میزبانی آن را در اینترنت بارگذاری می نمایید.

    در نرم افزار سایت ساز حرفه ای آنلاین کلیه تغییرات به صورت بر خط و در لحظه در سرویس خریداری شده اعمال می شود و شما می توانید تغییرات مد نظر خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

    نرم افزار سایت ساز وردپرس


    اگر می خواهید سایت شما بر پایه هسته قدرتمند وردپرس طراحی شود و از تعدادبسیار زیادی قالب و افزونه بهره مند شوید می توانید از نرم افزار سایت ساز وردپرس استفاده نمایید.


    در این سرویس قالب های لایسنس دار و معتبر بسیار زیادی ارایه می شود.این سرویس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است به دلیل اینکه همانطور که گفته شد بر پایه هسته قدرتمند وردپرس بارگذاری می شود.برای مثال یکی از افزونه های بسیار محبوبی که شما در نرم افزار سایت ساز وردپرس می توانید از آن استفاده نمایید divi builder است با استفاده از این افزونه به راحتی و بدون دانش فنی می توانید در سریعترین زمان ممکن سایت مودر نظر خود را طراح نمایید.

    از قالب های واکنش گرای جذابی برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی خود می توانید استفاده نمایید.همچنین این سرویس می تواند به صورت یکپارچه با نرم افزار CRM سازمان شما نیز متصل شود و اطلاعات آماری خود را می توانید به راحتی ذخیره نمایید.


    نرم افزار سایت ساز حرفه ای

    اگر هیچ دانش فنی در زمینه طراحی سایت ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار سایت ساز حرفه ای است که می توانید با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن سایت دلخواه خود را طراحی نمایید در حقیقت در نرم افزار سایت ساز حرفه ای یکسری ابزارهای آماده برای کاربران تهیه شده است و در اختیار شما قرار می گیرد.

     شما می توانید همانند پازل این ابزارها را در کنار یکدیگر قرار دهید و طراحی سایت خود را انجام دهید.
    برای ایجاد سایت خود با این نرم افزار شما به لحاظ اقتصادی نیاز به هزینه زیادی ندارید و می توانید برای شرکت و یا فروشگاه اینترنتی خود یک قالب جذاب و زیبا ایجاد نمایید.
    https://anzalweb.ir/1398/02/07/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-ir-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-%DB%8C%D8%A7-com/

    نرم افزار سایت ساز جوملا

    اگر می خواهید سایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوای جوملا بارگذاری نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار سایت ساز جوملا است در این سرویس شما می توانید سایت های فروشگاهی و شرکتی خود را بارگذاری و طراحی نمایید.

    نرم افزار سایت ساز جوملا مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به جوملا داشته و با استفاده از ماژول های آماده ای که در این سرویس در اختیار شما قرار می گیرد می توانید بدون دانش فنی سایت خود را طراحی نمایید.




    No comments:

    Post a Comment