Wednesday, January 16, 2019

همه چیز درباره ی سایت ساز ایرانی

سایت ساز ایرانی

سایت ساز بایستی به گونه ای انعطاف پذیر باشد تا کاربر آن با کمترین اطلاعات ممکن بتواند سایت خود را در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشد.تا کاربر بتواند با کمترین هزینه ی ممکن سایت خود را قرار دهد تنها با چند کلیک ساده و یا به اصطلاح انگلیسی آن با چند دراپ اند درگ ساده انجام دهد.
 زیرا کاربران سایتسازمعمولا دارای اطلاعات کافی درباره ی  برنامه نویسی و طراحی وبسایت ندارند و بهمین دلیل مشتری سرویس های سایت ساز می باشند.در بین شرکتها ی سایت ساز ، رقابتی بدون وقفه ای است برای ارائه ی سرویس سایت ساز ایرانی به کاربران واز جمله فاکتورهای رقابتی که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد داشتن یک وبسایت کاملا متفاوت و بروز و همچنین ریسپانسو می باشد.
همچنین هزینه ای آن حایز اهمیت است.


سایت ساز ایرانی


تنوع ویجت در سایت سازرایگان فارسی

سایت سازها بایستی دارای ویجت های متنوعی باشند تا بتوانند نیازهای کاربران خود را برطرف کند سایت ساز رایگان فارسی در غیر اینصورت صورت کاربران خود را از دست میدهند.تنوع در ویجتها بایستی به گونه ای باشد که تمامی نیازمندی های کاربران را پوشش دهد.
 همچنین ویجتها بایستی کاملا ریسپانسیو باشند تا بتوانند در همه ی ابعاد وسیله ها از جمله لپتاپ گوشی همراه (موبایل) تبلت و ... بتواند طراحی زیبای خود را حفظ کند.
 اگر شرکت ارائه دهنده ی این سرویس نتواند ویجتی ریسپانسیو به اطلاح واکنشگرا به مشتری ارائه دهد کاربران خود را به زودی از دست خواهد داد با استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net سایت سازهای ایرانی دارای ویجت های متنوعی هستند، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ی 
asp.net چیست 
را مطالعه نمایید

طراحی سایت ساز

سایت ساز رایگان فارسیطراحی سایت یا به اصطلاح قالبهای سایت ساز توسط طراح وبسایت طراحی می شود.
سایت سازها بایستی دارای قالبهای متنوع و متعددی درباره ی تمامی زمینه های شغلی باشند تا بتواند شامل نیازمندی مشتری باشد تا مشتری از بین قالبهای شرکت بتواند یک قالب انتخاب وسایت خود را راه اندازی کند.
سایت سازها بایستی توانایی رنگ بندی قالب داشته باشند یعنی اینکه یک قالب خریداری شده بایستی قابلیت تغییر چندین رنگ را داشته باشد.
 در واقع این مزیت در زمره ی سفارشی ساز در این روزها قرار نمیگیرد.
 این یک امری ضروری است که عدم داشتن این قابلیت  باعث میشود شرکت سایت سازکاربر خود را از دست دهد.از طرفی سایت ساز بایستی منعطف طراحی شده باشد.
تا کاربر سادگی و سهولت را در استفاده ی آن تجربه کند  و از طرفی دیگر طراح سایت بایستی سایت را بگونه ی طراحی کند که حداقل نیازمندی کاربر را بتواند شامل شود از جمله وجود فرم تماس و اطلاعات تماس و همچنین داشتن  صفحه ی درباره ی ما که برای هر کسب و کار و حتی وبسایت شخصی ضروری است.اساس ساخت هر وب سایت html است

No comments:

Post a Comment